Veelgestelde vragen

 

Hoelang duurt het voor mijn bestelling binnen is?
Nadat uw betaling is ontvangen krijgt u hierover per email een bericht ter bevestiging. De bestelling wordt binnen een-vijf werkdagen verzonden, dus houdt u rekening met weekenden en zon- en feestdagen. U ontvangt op de dag van verzending van ons een bericht met verdere informatie, zoals de track & trace code plus een link waarop uw pakket is te volgen.

 

Wat doe ik als een bestelling is beschadigd bij aankomst?
Bij studio77woonaccessoires worden bestellingen zo zorgvuldig mogelijk ingepakt. Desondanks komt het soms voor dat een pakket niet in de staat aankomt waarin wij het hebben verzonden. Neem in dat geval contact met ons op via email of telefoon

 

Verzend studio77woonaccessoires ook naar het buitenland? 
Op, dit moment ondersteunen we dit nog niet op de website. Neem hiervoor contact op via het contactformulier.

 

Met welke vervoerders werken jullie?
Voor het verzenden van onze pakketten maken wij gebruik van de diensten van PostNL en DHL.

 

Krijg ik een bewijs van betaling?
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u van ons een bevestiging van betaling per email. Bij deze email versturen wij ook direct een gedetailleerde factuur van uw bestelling(en).

 

Retournering
Na ontvangst van u bestelling heeft u tot 14 dagen de tijd om u bestelling te retourneren, neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. Uw aankoopbedrag wordt na ontvangst en controle op beschadigingen binnen twee werkdagen teruggestort. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.

 

Privacy
Persoonlijke gegevens worden niet ter beschikking gesteld aan derden.          Uw gegevens worden enkel gebruikt voor afhandeling van de bestelling en wettelijke registratie.